vineri, 31 august 2012

Gem de mere de vara

     Este primul gem de mere pe care il fac. Si sunt incantata de rezultat. Voi mai face, cu siguranta.
     Fiind reteta ce nu am facut-o pana acum, am luat doar 4 kg de mere de vara, le-am spalat, curatat, scos coceanul si le-am feliat.
     Nu am vrut sa am un gem foarte dulce, prin urmare am folosit doar 1 kg zahar care l-am pus peste mere si am amestecat totul bine. Am adaugat si sucul de la o jumatate de lamaie si am dat oala la foc mic si am lasat sa fiarba pana cand am fost multumita de cat de patrunse erau feliile de mar.
     Cand gemul parea a fi gata, am adaugat un condiment surpriza: un plic de condimente pentru vin fiert, care se gaseste sub forma de pudra. M-am tot gandit cum as putea sa i dau o nota aparte gemului si am fost incantata cand mi-a venit ideea aceasta. Iar rezultatul a fost pe masura! Un gem parfumat, bun pentru orice desert si nu numai. Am amestecat bine, am mai lasat sa fiarba 5 minute, am oprit focul si am pus gemul in borcane.
     Mi-au iesit 11 borcane de 380 grame.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu