marți, 24 iulie 2012

Gem de caise- pasta

     Fiind o amatoare de gemuri, am facut din nou gem de caise. De data aceasta am ales varianta pasta. Sunt la fel de multumita de rezultat, intr-atat incat, daca voi mai gasi caise, voi mai face : )
     Am facut tot din 5 kg caise, cantarite cu tot cu samburi, la care am pus 1 kg de zahar, putin mai mult ca la gemul cu bucati intregi de fruct. Si sucul de la o lamaie. Singura diferenta intre modul de preparare al gemului de caise cu bucati de fruct http://gatitul-din-placere.blogspot.ro/2012/07/gem-de-caise.html si acesta este ca am pasat fructele cu blenderul vertical inainte de a adauga zaharul si sucul de lamaie. Pasta fiind, l-am lasat sa mai fiarba 5 minute si gemul a fost gata de pus in borcane : )
     De data aceasta mi-au iesit 14 borcane de 380 g.
inainte de blender
"blend-uit" 
cu zahar si lamaie
gata de pus in borcane
    Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu