vineri, 13 iulie 2012

Paste milanese, cu carnat de vita

     Astazi mi-am propus sa gatesc ceva rapid, gustos si aromat. Si m-am uitat ce am prin frigider... Mi-au facut cu ochiul niste rosii din gradina si aveam si niste carnat de vita care neaparat trebuia incercat. Deh, este ceva nou si vroiam sa vad cum se "comporta".
     Prin urmare, mi-am zis- ce-ar fi sa fac niste paste? Pana imi fierb pastele, fac sosul si gata! Scap din bucatarie, azi fiind inca o zi toridaaa...
     Zis si facut- am trecut la treaba. Am pus apa la fiert pentru paste, cu putina sare si un strop de ulei de masline iar apoi mi-am pregatit ingredientele:
  • paste tagliatelle
  • un strop ulei de masline, pt prajit
  • carnat de vita
  • rosii de gradina
  • usturoi verde
  • 3 linguri passata- pasta de rosii
  • pepperoncinni pt un plus de "iuteala"
  • busuioc verde
  • sare si piper
  • parmezan ras
     Am incins uleiul si am prajit carnatul feliat subtire. Am adaugat usturoiul tocat, am gatit totul cateva secunde, suficiente pentru ca usturoiul sa isi elibereze aroma, si am adaugat rosiile taiate bucati. Pentru ingrosarea sosului, am adaugat passata, am amestecat totul si am lasat sa fiarba la foc mic 5 minute dupa care am oprit focul.
     Am scurs pastele, le-am adaugat in sosul asezonat cu sare si piper si am amestecat bine totul.
     Se servesc cu busuioc proaspat presarat deasupra, cu pepperoncinni pentru un plus de "iuteala" si cu parmezan ras, pentru doritori.
     Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu