miercuri, 11 iulie 2012

Limonada...combate canicula 100%

     Azi dimineata a plouat!!! In sfarsit!!! Se racorise nitel, parca si noi eram altfel! Dar cum banuiam...efectul ei nu s-a simtit decat cateva ore si acum este din nou cald...foarte cald...ma rog, 31 grade, dar tot foarte cald...
     Prin urmare, m-am hotarat sa fac o limonada, sa ma scoata din starea aceasta de plictis si oboseala indusa de caldura. Si asa a fost! A functionat : ) Pfu, ce noroc... altfel, as fi ramas ... "nostalgica" tot restul zilei. Nostalgica dupa ploaie, normal! : )
     Sunt sigura ca fiecare ati facut limonada pana acum dar eu insist sa va spun si varianta mea : P. Prin urmare, aveti nevoie de cateva lamai, niste miere de salcam, apa "cu clabuci" si cuburi de gheataaaa
     Eu am facut 1 litru de limonada: am stors 2 lamai si sucul l-am amestecat bineee de tot cu 3 lingurite de miere. Am feliat alte 3 lamai, le-am asezat intr-un vas si am turnat peste sucul de lamaie amestecat deja cu mierea de salcam. Am apasat lamaile feliate cu lingura, sa isi mai lase si ele suc si am omogenizat totul dupa care am adaugat apa. Daca aveti rabdare, dati totul la rece macar o ora. Daca nu, serviti imediat.









     Am luat paharele, am pus in ele cuburi de gheataaa si am turnat peste limonada cu felii de lamaie.
     Yam yam... o gura sanatoasa si gata, parca s-a si racorit, nu-i asa? : )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu