luni, 7 mai 2012

Briose cu iaurt si mere

     "Sunt Ionela si imi place sa fac briose" : ) suna cunoscut, nu?
      Intr-adevar, recunosc, pot sa zic ca sunt aproapeee dependenta de a face briose : )
      Cand aud combinatia de cuvinte "a face ceva bun", gandul imi zboara in secunda 2 la briose : )
      De ce, va puteti intreba? Pentru ca este un desert rapid, usor de facut, rezultatul este unul delicios si se pot face cate combinatii vor muschii tai : )

     Protagonistele de astazi sunt Briosele cu iaurt si mere. Reteta proprie, desigur, pentru ca imi place atat iaurtul cat si merele. Sa stiti ca se impaca foarte bine in aceasta reteta! : )


     In ordinea numerelor de pe tricou : ) va fac cunostinta cu ingredientele: tan ta naaa:
  • 175 g faina
  • 125 g zahar
  • 100 ml iaurt obisnuit
  • 1 ou
  • 2 mere mari decojite si date pe razatoarea mare
  • 15 ml ulei
  • 1 lingurita esenta vanilie
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 lingurita bicarbonat de sodiu
  • 1 varf sare
  • 1 praf scortisoara

     Incepem prin a incalzi cuptorul la 180 grade-cel electric sau la foc mediu- cel pe gaz.
     Intr-un bol mare adaugam zaharul, uleiul, oul, esenta de vanilie si iaurtul si mixam.
     Incorporam merele rase.


     Intr-un alt bol, cernem faina, praful de copt, bicarbonatul de sodiu, scortisoara si sarea si le adaugam compozitiei cu mere, amestecand usor pana la omogenizare, nu mai mult.
     Umplem de 3 sferturi hartiutzele de briose (muffins), le lasam sa stea cateva minutele si le dam la
cuptor pentru 20 minute pana cand se rumenesc.


 
     Cat erau inca calde, am presarat deasupra cateva bombonele de ciocolata.
     Si gata! : )


     Rapide cat ai zice yummi! : )



     Va vor iesi 12 briose mai marisoare, ca ale mele- asa hartiute am avut sau mai multe, daca aveti hartiute mai mici.
     Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu